Wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej

ogłoszenie nr 139999 - Specjalista w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami

Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko specjalista w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami

miejsce pracy, adres Urzędu: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej  
02-148 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 23

wymiar etatu: 1, liczba stanowisk 1, wynagrodzenie brutto:  5 257.08

Dokumenty należy złożyć do dnia: 24 lipca 2024 r.

OSOBA NA TYM STANOWISKU

  1. przygotowuje dokumentację, projekty umów i wniosków do zawarcia umów w zakresie wynajmowanych, użyczanych, dzierżawionych nieruchomości oraz bierze udział w komisjach związanych z przekazywaniem i odbiorem pomieszczeń
  2. nalicza opłaty z tytułu korzystania z wynajmowanych pomieszczeń oraz wystawia faktury zgodnie z przepisami
  3. współuczestniczy w przygotowywaniu projektów umów, wniosków i zleceń w zakresie zakupów i usług oraz uczestniczy w komisjach w sprawie udzielania zamówienia publicznego
  4. sporządza harmonogramy wykorzystania pomieszczeń w obiektach
  5. prowadzi ewidencje sprawozdań, wykazów dotyczących wynajmowanych, użyczanych lokali, powierzchni lub kosztów ponoszonych mediów. Współpracuje z organami administracji rządowej, samorządowej oraz podmiotami sektora prywatnego
  6. przygotowuje dane do sprawozdań, analiz, informacji w zakresie gospodarki wynajmowanymi obiektami
  7. przygotowuje projekty postanowień i korespondencję dot. opiniowania/uzgadniania w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji

POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE)

  1. Wykształcenie: wyższe
  2. Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze gospodarowania nieruchomościami
  3. ogólna znajomość przepisów kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, dobra znajomość przepisów w zakresie gospodarki nieruchomościami
  4. umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
  5. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  6. umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność argumentacji
  7. W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  8. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  9. Korzystanie z pełni praw publicznych
  10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (WYMAGANIA DODATKOWE)

  1. Wykształcenie: wyższe administracyjne lub zarządzanie nieruchomościami
  2. prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Co oferujemy

  1. Indywidualny rozkład czasu pracy
  2. Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  3. Miejsce do odświeżenia się
  4. Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  5. Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  6. Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  7. Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  8. Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  9. Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  1. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  2. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
  3. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów
  4. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

 Dodatkowe informacje

  1. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  2. Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  3. Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  4. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  5. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  6. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  7. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  8. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  9. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  10. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  11. Wymagania niezbędne zawarte w ogłoszeniu to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku.
  12. Załącz do oferty  dokumenty które w sposób jednoznaczny pozwolą na dokonanie oceny pod względem spełnienia wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu:
    tj. długość wymaganego doświadczenia (np. 1,2,3 lata)  - dołącz kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany okres stażu pracy,
    tj.rodzaj wymaganego doświadczenia ( np. praca biurowa, admin., w służbie BHP itp.) - dołącz wraz ze świadectwem pracy dokument w których określono zakres zadań i czynności które są wymagane w ogłoszeniu.
  13. Jeżeli obecnie pracujesz a okres ten zalicza się do wymagań niezbędnych - dołącz zaświadczenie od pracodawcy z datą zatrudnienia i zakresem zadań na obecnym stanowisku pracy (zaświadczenie ważne 30 dni)
  14. Dołącz dokument potwierdzający wymagane wykształcenie - jest to kopia świadectwa ukończenia szkoły, kopia dyplomu uczelni.
  15. Wpisz w liście motywacyjnym numer ogłoszenia, stanowiska i komórkę organizacyjną do której się ubiegasz.
  16. WZORY wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy"
  17. W przypadku złożenia przez kandydatów/kandydatki oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych.
  18. Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  19. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM. 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  1. CV i list motywacyjny
  2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  4. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r.
  5. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

dołącz jeśli posiadasz (DOKUMENTY DODATKOWE)

  1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność  w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  2. Informacja RODO wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce „ wzory oświadczeń”

 

  1. Dokumenty należy złożyć do dnia 24 lipca 2024 r.
  2. decyduje data stempla pocztowego, osobistego dostarczenia oferty do Urzędu w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie nr 139999
  3. na adres: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej  ul. Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa lub złożenie oferty przez profil E-PUAP
  4. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego
  5. 22 500 33 79, 22 500 31 90 lub mailowego na adres: renata.sobus@strazgraniczna.pl
  6. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zostałem/am poinformowany/a, że:  podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji,  dane osobowe zbierane są w celu naboru na stanowisko .specjalista w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gopodarowania Nieruchomosciam, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. a przywołanego wyżej Rozporządzenia,  dane osobowe będą przechowywane w Nadwiślańskim Oddziale Straży Granicznej przez czas trwania naboru na stanowisko, oraz przez 3 (trzy) miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną, a następnie niezwłocznie zniszczone, przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo żądania usunięcia moich danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych,  przysługuje mi prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,  wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji/naboru prowadzonym przez Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej,  dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec mojej osoby, jak również moje dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu,  dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej, mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli stwierdzę, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących mojej osoby narusza przepisy w zakresie ochrony danych osobowych,  Administratorem danych osobowych jest Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 33 01,  Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 30 62. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15-21 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, realizując zapisy pkt 59 Preambuły, może Pan/Pani wystąpić do Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej za pośrednictwem Inspektora ochrony danych z wnioskiem, który umożliwi Pani/Panu realizację wskazanych wyżej uprawnień. Wniosek może zostać przesłany także drogą elektroniczną.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

1. Weryfikacja ofert

2. Test kwalifikacyjny (pisemny)

3. Rozmowa kwalifikacyjna

4.Zadanie praktyczne (umiejętność obsługi komputera)

5. Ocena kompetencji

Metryczka

Data wytworzenia 09.07.2024
Data publikacji 09.07.2024
Podmiot udostępniający informację:
Osoba udostępniająca informację:
Renata Sobuś Wydział Kadr i Szkolenia

Nawigacja

do góry