Inne wolne stanowiska pracy

Ogłoszenie 43/07/2024 - kierownik obiektu w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami

Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika obiektu w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

WYMIAR ETATU: 1/1, LICZBA STANOWISK PRACY: 1

                ADRES URZĘDU:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej

ul. Komitetu Obrony Robotników 23

02-148 Warszawa

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:  praca w obiekcie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

  • planowanie, kierowanie, rozliczanie pracy podległym pracownikom oraz przestrzegania regulaminu pracy przez nich;
  • zgłaszanie potrzeb konserwacyjnych i remontowych do zespołu Konserwacji i Remontów w zakresie usuwania awarii;
  • analizowanie wykorzystania sprzętu gospodarczego i środków czystości oraz zgłaszanie ewentualnych potrzeb;
  • przygotowywanie rocznych i okresowych planów zapotrzebowań materiałów, sprzętu i narzędzi oraz okresowych planów pracy;
  • zabezpieczenie pomieszczeń czasowo wolnych;
  • nadzorowanie pracowników nad prawidłowym wykorzystaniem powierzonego sprzętu gospodarczego, narzędzi i innego mienia;
  • sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem spisów sprzętu kwaterunkowego w pomieszczeniach oraz systematyczne ich uaktualnianie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca o charakterze nadzorującym - kierownik obiektu;
  • w systemie czasu pracy 8- godzinnym (jednozmianowym),
  • godz. pracy od 7.00 do 15.00.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych),
  • pracownik wykonuje prace biurowe przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranwego, drukarki, telefonu oraz poza bydynkami przy oświetleniu naturalnym,
  • konieczność poruszania się po obiekcie.

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie średnie,
  • 3 - letnie doświadczenie zawodowe,
  • otwartość na doświadczenie,
  • asertywność,
  • sumienność,
  • odporność na stres,
  • umiejętność motywowania pracowników,
  • umiejętność rozwiązywania konfliktów,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 poz. 342 t.j.) - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • dyspozycyjność,
  • dokładność w pracy,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • komunikatywność.

Wymagania mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B,

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • życiorys (CV) (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną);
  • list motywacyjny (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, w przypadku nie posiadania ww. poświadczenia – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów niepełnosprawnych zamierzających złożyć swoją ofertę;
  • informacja RODO - wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce „wzory oświadczeń”.

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 07 sierpnia 2024 r.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
02-148 Warszawa
ul. Komitetu Obrony Robotników 23
z dopiskiem: „kierownik obiektu WBiGN” - ogłoszenie nr  43/07/2024

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zostałem/am poinformowany/a, że: • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, • dane osobowe zbierane są w celu naboru na stanowisko kierownik obiektu w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. a przywołanego wyżej Rozporządzenia, • dane osobowe będą przechowywane w Nadwiślańskim Oddziale Straży Granicznej przez czas trwania naboru na stanowisko, a następnie niezwłocznie zniszczone, • przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo żądania usunięcia moich danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, • przysługuje mi prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, • wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji/naboru prowadzonym przez Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, • dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec mojej osoby, jak również moje dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu, • dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej, • mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli stwierdzę, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących mojej osoby narusza przepisy w zakresie ochrony danych osobowych, • Administratorem danych osobowych jest Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 33 01, • Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23, tel. 22 500 30 62. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15-21 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, realizując zapisy pkt 59 Preambuły, może Pan/Pani wystąpić do Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej za pośrednictwem Inspektora ochrony danych
z wnioskiem, który umożliwi Pani/Panu realizację wskazanych wyżej uprawnień. Wniosek może zostać przesłany także drogą elektroniczną.

INFORMACJE DODATKOWE:

Telefon kontaktowy: 22 500 30 25; 22 500 31 90

  1. Wysokość wynagrodzenia miesięcznie brutto: 4 965,00 złotych brutto (w tym wynagrodzenie zasadnicze + premia+ dodatek funkcyjny) + dodatek za wysługę lat.
  2. Godziny pracy urzędu7:30-15:30
  3. Ponadto oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, wypłatę dodatkowego wynagrodzenia rocznego, bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, możliwość otrzymania zapomogi finansowej, dopłaty do opłat za żłobek lub przedszkole, pomoc finansowa na cele mieszkaniowe.
  4. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w siedzibie urzędu lub data stempla pocztowego). Życiorys, list motywacyjny wraz z podaniem stanowiska, komórki organizacyjnej oraz wymagane oświadczenia – muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje.
  6. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  7. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem warunków zawartych w ogłoszeniu).
  8. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce "Wolne stanowiska pracy”/Inne wolne stanowiska pracy”. W przypadku złożenia przez kandydatów/kandydatki oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych.
  9. Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek
  11. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

PODKREŚLAMY, ŻE KOMPLETNE APLIKACJE TO TAKIE, KTÓRE ZAWIERAJĄ WSZYSTKIE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.

Metryczka

Data wytworzenia 24.07.2024
Data publikacji 24.07.2024
Data modyfikacji 24.07.2024
Podmiot udostępniający informację:
Osoba udostępniająca informację:
Barbara Celej WKiSz
Osoba modyfikująca informację:
Barbara Celej

Nawigacja

do góry